FRÅGOR & SVAR

Anonym om IOWA CITY:
Betalar dina föräldrar för allt du köper? Ganska dyrt om du plockar precis allt du vill ha....


Svar: Ja det gör dom, även min underbara släkt sätter in en slant ibland vilket jag är otroligt tacksam över. Men jag vill bara göra det klart för dig med den fina namnet Anonym att jag plockar inte precis allt vad jag vill ha. Jag köper saker som jag behöver och hur tror du det känns för mig att smsa pappa och be om mer pengar? Jag skäms nått så in i bomben, varför? För att ibland känner jag att jag verkligen inte förtjänar allt detta. Hela sommaren 2010 har jag inte haft ett jobb, vilket jag nu ångrar bittert. För mig som börjar komma in i "vuxenvärlden" (fyller 18 om ett halvår) känner jag verkligen hur bättre det hade känts att shoppa för mina egna pengar OM jag hade skaffat mig ett jobb innan jag åkte till USA. Mina föräldrar är snälla, världens snällaste.
Så ville bara svara till "Anonym" att jag verkligen INTE köper allt jag vill ha! punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vågar man inte stå för sina kommentarer så ska man ge 17 i och kommentera !!!!!



Bra skrivit Julia !!!!

2010-10-26 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0