IOWA CITY









- 3 Body Lotions från Victoria Secret
- 3 Shower Cream från Victoria Secret
- 2 nagellack, blått & orange
- Shampoo & Balsam
- Smink från Covergirl
- Q-tips
- Tandkräm
- Sex and the City Season 1
- Födelsedagspresent till Stella
- Halsband från Forever 21
- Avsminkningsservetter
- Svart t-shirt från Forever 21
- Leggings från Forever 21
- Gråa jeansaktiga byxor från American Eagels

Blev en del och jag älskar att dollarn är så låg nu! På Onsdag ska jag, Sofie & Kara iväg och köpa Halloween kostym... :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fina saker. Cover girl brukade jag också köpa i USA. Har du inte hittat ngn hästaffär? För du skulle lika gärna kunna köpa ngt nytt som att jag skickar över. Eller om du beställer från ngn amerikansk internetaffär? Hör av dig hur du vill göra.

2010-10-25 @ 05:27:46
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0