IT'S HAPPENING

 
 
 
It's been three years since I did the paper work from Explorius for High School. So here we go again, it's bittersweet but the paper work this time will take me all the way to College. I'm so excited to in a year start a new chapter in my life - America, I'm coming home!

 
Då har papperna äntligen kommit från Explorius, så hela min kväll har gått åt att googla runder och leta information om dom olika ämnena (Majors) som jag valt ut som favoriter. Man väljer ju en Major (tex Business) och sen läser man andra småkurser runt om. Om jag har förstått allting rätt, vill ni ha mer info så är det bara att gå in på Explorius hemsida och läsa där. 
 
Jag mailar just nu fram och tillbaka med Lina då det är hon som håller i Explorius College, jättehärlig tjej som jag har träffat två gånger! Och så fort jag är klar med min University Preapplication blir det ett skype-möte med Explorius. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0