I don't know

Jag tog bort inlägget...
 
igår skrev jag ihop ett långt inlägg på engelska (fråga mig inte varför..) där jag kortfattat skrev att jag inte skulle flytta till USA nästa år. Men sen jag klickade på publicera-knappen har jag varit så förvirrad. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, vem jag ska vända mig till eller vad jag ska göra. Jag har så mycket jag vill göra efter studenten och jag vet inte var jag ska börja. Här kommer några exempel
 
-Plugga på College I Kalifornien
-Åka till Kina/Australien/Nya Zeeland
-Åka till Afrika
-Jobba & tjäna pengar
-Ha en storhäst & tävla
-Bo i egen lägenhet
-Köpa bil
-Roadtrip i USA
-Hawaii
 
Så majoriteten på denna lista är resor, Så först tänke jag att om jag är hemma i ett år och jobbar och tjänar pengar drar jag sen till Kina/Australien/Nya Zeeland med Hanna (förhoppningsvis!!!!!)
 
men sen tänkte jag såhär, om jag flyttar till USA i ett år och pluggar på College och kan lägga till på mitt CV att jag exempelvis har pluggat på Santa Monica College (och Jesup High School 10/11) är det kanske lättare att få jobb senare när jag är ute och reser så man kanske kan bo i typ Sydney i två månader och ha något strö-jobb bara för att prova på det liksom.
 
Men sen är det ju hästarna... jag tycker verkligen det är jättekul å vara ute och tävla men en storhäst kommer jag aldrig få så då får jag jobba och spara pengar till att köpa en egen häst - men jag känner mig själv så bra så att dom pengarna har jag rest iväg för... Jag hade ju alltid kunnat flytta till Irland och jobba hos Greg då han erbjöd både mig och Linnéa fast tjänst, på så sätt har jag ju tillgång till en massa fina storhästar men jag vet inte om jag pallar jobba med hästar 24/7......

Kommentarer
Postat av: Faster

Klart du kan spara ihop till en egen häst om du jobbar lite. Såå dyra är de inte. :) Kram

2012-09-16 @ 07:43:04
Postat av: dad

Du har minst sextio år på dig med att hinna med allt så ta det lugnt så ordnar sig allt. Lev i nuet och fixa skolan färdigt så löser sig resten <3

2012-09-16 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0