dagen i bilder


Vid nio imorse hämta pappa, tina och stella upp mig hemma och vi körde till skolan. Jag visa dom runder lite och här står jag och stella framför mitt och sofies skåp


Träning inför graduation


Jag blev "High School Choir May vocalist of the Month" och jag var den första utbytesstudenten nånsin att få det :)

Frisören som gjorde mitt hår var snäll och gjorde lite kryllor i Stella hår också



Me and sis.

Close up. Vad tycker ni om mitt hår? Ganska mycket kortare än innan men jag gillar det plus att jag behövde verklgen en uppfräshning.

Stella rider på hästen :)

Varit en jättemysig dag idag, istället för att åka till the amish blev det att efter practice imorse åkte jag, pappa, tina och stella till köpcentret i waterloo istället och hängde där några timmar. Blev en del shopping, sen stack vi till starbucks och pappa o tina hade kaffe och jag tog en strawberry smoothie. Sen åkte vi till deras hotell och slappa några timmar innan vi vid sex-tiden körde till Cedar Falls för att äta middag på Texas Rodehouse med Dennis, Carol, Kris, Kendall och lilla Stella. Imorgon ska vi upp och vara på mallet när det öppnar och sen vid lunch åker vi på några graduation-parties och sen på kvällen blir det resturang Ferrari i Cedar Falls för min graduation-middag eller vad man kan kalla det. Nu ska jag sova. Latero!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad fina ni båda blev i håret! Och grattis till utnämningen "månadens vokalist". Och kul att du blev den första utbytesstudenten att få den, för Jesup har ju haft ganska många utbytesstudenter före dig.



Hoppas graduation idag blir fantastiskt kul och ett minne för livet blir det alla gånger. Ser fram emot foto. Kram

2011-05-15 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0