saturday part one


Hundarna följde med på vårt lilla äventyr igår.

Jag träffa Lassy

Aarikka åker bil

Mississippi River

Fisk och jakt affär i Wisconsin

Jag och den fulaste fisken ever

Sofie och älgen

Back home in Iowa

Jag berättar mer om dagen en annan dag, nu har jag verkligen inte tid. Men helg har gått i ett. Vi kom hem vid halv nio igårkväll, jag och Sofie titta på film och sen gick vi o la oss. Idag gick vi upp runt halv 12 och jag skypa lite med pappa. Vid halv ett åkte jag iväg med min prom date, hans storebror, hans flickvän (min kompis), deras mamma och Sofie till the mall för att välja ut Tuxedos inför Prom och vi var hemma igen strax efter tre. Skypa med mamma, åt omelett till middag, titta på film, Sofie åkte hem, jag och Dennis titta på Forrest Gump och nu ska jag sova. Imorgon blir det skola och track. Vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Ellis

Hej! :) visst är linnet ballt, och tro det eller ej men det kommer ifrån Forever 21 :) hon köpte det för bara några dagar sedan så de säljer det garanterat fortfarande :)



:D

2011-03-07 @ 07:10:11
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Låter som en mysig tur och helg! Men hittar ni ingen hästaffär? :) Avslutningen med Forrest Gump låter bra. Den filmen är ju väldigt bra. Hoppas du får en bra vecka i skolan!

2011-03-07 @ 10:15:15
Postat av: Mamma

Fina bilder trollet, det tyckte doktor Niels oxå ;) han undrar oxå om ni åkte båt på Missisippi river?

Ser framemot en längre redogörelse och fler bilder så fort du får tid.

Ha en bra måndag. Puss älskar dig <3

2011-03-07 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0