saturday part 2


Så kan man också åka bil..

Över Mississippi River och till mamma som undra, Nej vi åkte inte båt



Sofie kände sig som hemma

Vi båda peka ut var vi bodde, en bra bit ifrån varann...

Cool snubbe

Gästbok

Sofie säger: Håll koll så det inte kommer några människor och kliver upp där det står "Se men inte röra" När hon hoppar ner därifrån hittar vi övervakningskameran riktad mot oss..

Jag hitta ingen svensk flagga så var amerikan istället <3



Nu har ni sett nog med bilder från vår lilla tripp i lördags. Än en gång är det för sent för mig att berätta vad vi hitta på för nu närmar sig klockan halv elva och efter både skola och track practice är jag måtligt trött och sliten och det är bara måndag. Men jag ska inte klaga, om en vecka har jag landat i ett soligt och varmt Phoenix <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0