dagens

Dagens vill ha: denna helgen da jag aker till minneapolis
Dagens klädsel: mys
Dagens smink: inget
Dagens frisyr: inget speciellt
Dagens låt: Adam Lambert - If I had You
Dagens saknad: MIN FINA PONNY
Dagens dummaste: att jag inte börja plugga tidigare
Dagens misslyckande: -
Dagens drog:
chips
Dagens köp: -
Dagens godis: twix
Dagens humör: trott.

och till pappa for att du ska lugna dina nerver lite. anledningen till att part 2 inte har kommit upp an ar for att bilderna ligger pa den stora stationara datorn, min svenska rosa dator har jag lanat ut till Sofie och plus att det tar sjukt lang tid att ladda upp bilderna och du har redan sett dom pa min facebook! - till er andra sa ska jag forsoka lagga upp dom imorgon i skolan da det gar snabbare dar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åker ni redan på fredag em som du ville ????

Hoppas ni får en härlig helg och att allt löser sig för S ;)

Ha en bra tisdag mitt hjärta. Älskar och saknar dig enormt mycket <3 <3 <3

2011-03-29 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0