12 timmar kvar i IOWA

Jahapp, då var detta äventyret snart över. Väskorna är packade, bara lite småsaker som ska fixas innan vi kör idag vid 11 till flygplatsen. Nu ikväll var jag på lighthouse med Sierra och Bryce och krängde pizza och mtn dew. GOTT! Men var skitjobbigt att säga hej då till dom sen, framförallt Sierra. Sierra är en tjej som jag har blivit väldigt nära vän med nu under våren och jag kommer sakna henne jättemycket. Om jag ska välja ut två nära vänner under detta året blir det utan tvekan Sofie och Sierra.

Nu ska jag försöka sova några timmar, klockan ringer 07.00. 09.30 kommer Caitlyn, Nick och Abbie hit för att säga hej då och förhoppningsvis kan vi skypa lite med Sofie om hon är online! Hemifrån kör vi 11.00 och 13.10 lyfter jag från Waterloo. 15:55 från Minneapolis och på fredag landar jag i Paris 07:25 och står på dansk mark 11:35! (allt är i lokal tid)

Kommer nog inte bli mycket sömn inatt, resefebern har kommit på riktigt nu! Hoppas jag hinner med ett inlägg till innan vi åker men om det inte blir något så hörs och ses VI PÅ FREDAG OCH PÅ SVENSK MARK!!!! <3


Jag och Sierra på graduation den 15 maj <3

update (01:47): okej så jag var och printa ut massa bilder på walmart för att sätta in i mitt fotoalbum jag fick i julklapp av Kara så nu hade jag behövt ett litet bidrag till kontot om jag ska lyckas få hem min andra väska där det finns MASSA PRESENTER TILL ER I! men ja, tack för mig! vi ses imorgon och jag älskar er allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har satt in 500 kr till dig idag. Ha nu en härlig hemresa och ta hand om dig hjärtat. Hörs i morgon fr Paris och så ses vi på Kastrup där jag och Gert och ? och ? och ? och ? och ? och ? och ? ska krama och pussa dig ;) Älskar dig <3 <3 <3

2011-06-02 @ 12:15:15
Postat av: dad

Welcome home

2011-06-02 @ 13:47:44
Postat av: Malin Nylund

Hej hej vad intressant dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet läsa dina inlägg igen. :) Hoppas du har en bra dag :)

2011-06-29 @ 00:16:44
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0