FRÅGA

Hejsan ! Jag bara funderar på vad du kommer att ta med dig efter din resa i USA? Något speciellt du tänkt på ? Btw en helt awesome blogg, love it ! :)
Tack så jättemycket :) Hur menar du med att "ta med dig" Minnen? Ett speciellt ögonblick? Jag kommer ta med mig alla minnen, bra som dåliga. Homecoming, resorna jag har fått chansen att göra, alla minnen med mina amerikanska kompisar. Lite svår fråga men jag kommer ha mycket minnen när jag kommer hem och självklart hoppas jag att jag inte tappar allt för mycket av min engelska ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menar, vad kommer du lära dig av resan ? varför ville du åka från början ? (:

2011-01-15 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0