ÅRETS FÖRSTA TISDAG


haha, bitch blick...


Skolan idag gick bra, hyfsat fort. Var hemma vid halv fyra, skypa med mamma och pappa och sen träna jag och Sofie nere i källaren. Hon träna en halvtimma på maskinen medans jag körde styrkeövningar. På torsdag ska vi träna igen!

Det är även några som har undrat vad jag har för schema denna terminen och jag har samma klasser förutom Creative Writing, där har jag istället Drama. Men för ni som är nya kan jag skriva mitt schema igen. Och ja, jag har samma klasser varje dag, samma ordning.

1. Foods
2. Gympa/Life Skills, varannan dag
3. Drama
4. Study Hall (göra läxor m.m.)
5. Vocal Music (Skolkören)
LUNCH i 2O minuter
6. Photo
7. American History
8. Biologi

Idag var det tänkt att jag, mina värdföräldrar och Morgan (inneboende, vill inte kalla henne värdsyster, hon är från South Dakota!!) skulle på UNI Basketball game men det blev inte. Stanna hemma, tog det lugnt, vila mina ben som är döda sen träningen, titta på Sex and the City. NU ska jag hoppa in i duschen en snabbis (haha, lycka till julia) bädda ner mig i sängen och avsluta kvällen med att titta på ännu mer Sex and the City.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snygging, har du köpt en ny klocka ???

Puss <3 <3 <3

2011-01-05 @ 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0