dödligt trött



Ligger utslagen i sängen samtidigt som mitt rum ser förjävligt ut. Men jag ska städa det en annan dag. Mina dagar har verkligen gått i ett. Senast jag skrev var i onsdagskväll. I torsdags gick jag i skolan och skippa track practice efter prat med coachen. När Sofie var klar kom hon över till mig strax efter fyra. Vid fem körde jag, Sofie, Dennis och Carol in till Waterloo, skidbyxeshopping stod på schemat aka snowpants. In på Dick's Sport och jag hitta ett par för 30 dollar, verkligen ett kap och dom ser ut typ som hänglsebyxor vilket är ännu bättre! Sofie hitta också ett par som var något dyrare. Sen vidare till Dillards, Dennis shoppa en del, jag köpte min tredje flanell skjorta och en present. När alla var klara styrde vi bilen mot Appelbee's då jag bjöd Dennis, Carol och Sofie på middag. Blev en mycket lyckad kväll, när vi sen kom hem diskutera jag och Sofie vilken Harry Potter film vi ville se vilket slutade med att det blev nr 2 och 20 min in i filmen var vi både dödströtta så vi somna istället efter en massa snack såklart.

Imorse gick vi upp runt sju, käka frukost, packa och stack hem till Nick. Vid halv nio körde Nick, Kara, Alysa, Jag och Sofie sist i tåget av bilar mot Dubuque och Sundown Mountain Resort Framme vid tio. Vi hämta ut våra skidor och gav oss ut i backarna. Några som var med hade aldrig åkt skidor before, jag och Sofie "värmde upp" lite i en av dom mindre backarna men sen gav vi oss ut i dom stora. Sofie var ju såklart värsta profset, bor man i Norge och åker skidor varenda år så.. Jag själv har inte åkt skidor på hur länge som helst och jag var faktiskt förvånad hur jäkla grym jag var på att åka. Jag var ju inte uppe i Sofies liga men trots allt var jag mycket nöjd med mitt eget åk. Ramla endast två gånger. Sofie hade med sig sin kamera så vi fotade med den och hon filma även en liten filmsnutt på mig när jag åker ner i slutet på den svåraste backen. Vid halv fem åkte jag därifrån med Nicks mormor och morfar så jag skulle hinna hem till 18 och gå ut och äta på Texas RodeHouse med Dennis, Carol och Line plus att mitt vänstra knä gjorde ganska ont när jag åkte plus att mina lår var väldigt trötta oxå. Hem hann jag och efter 10 mins tid till ombyte åkte vi. När vi var klara stack vi till Walmart och jag köpte Ben and Jerrys, Youghurts och skvallertidningar. Hemma vid nio tiden och jag gick raka vägen upp.

Nu ligger jag i min säng och slöar och ska nu läsa skvaller innan jag släcker för att gå upp kl 8 imorgon och skypa med mamma och därefter åka till flygplatsen med Line som åker hem imorgon... Jättetråkigt att hon åker hem redan, känns som hon kom igår. Säger som Kierston "Nobody is coming to America for only 2 weeks!!" PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga dagar du haft trollet :) Längtar efter att få skypa med dig idag :)

Puss och kram <3 <3 <3

2011-02-26 @ 09:35:02
Postat av: dad

Hemma igen. Skönt. Vad kul att du oxå gillar skidåkning. Nu kan vi alla åka skidor o stella åker som värsta proffset hon plogar när det är för brant och svänger höger vänster inga problem. Det får bli alperna nästa år oxå med lite träning på vallåsen innan dess.puss

2011-02-27 @ 10:35:30
Postat av: dad

Vill se foto och film :)

2011-02-27 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0