bakning








mina är dom tre missbildade högst upp..


Igår kom Sofie över vid halv fyra tiden. Bakning stod på schemat. Vi baka både kanelbullar (tredje gången) och sen slängde jag även ihop en kladdkaka :) Det blev mycket lyckat och min värdmamma vill nu att jag översätter recepten på engelska till henne. hihi. Idag sov jag till 12, åt "frukost" kanelbulle och kladdkaka med grädde. Skypa med mamma och nu håller jag på att fixa på rummet. Idag kommer även Line tillbaka från State i Des Moines och på tal om State så vann Jesups Austin Even 160 lbs klassen, wiihooo!! Och Ryan Hall kom fyra i 125 lbs. Vi titta på finalen igår på TVn så det var kul att se :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kladdkakan ser helt underbart god ut :) Saknar den för din blir alltid mycket godare än min :D Puss mitt troll <3

2011-02-21 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0