state..

Hemma från State nu. Var väl inte sådär jättelyckad dag, bussen åkte från skolan klockan 11 och det tog ungefär två timmar ner dit. Väl där nere gick vi och hitta våra platsen och vänta på att "våra" killar skulle komma ut på mattan. Gick under tiden och köpte pepperoni pizza och sen titta vi först på Ryan som vann. En halvtimme senare ungefär brottades Austin och även han vann så då meddelade läraren som följde med oss ner att bussen går hem igen om 30 min. Så kan ju inte påstå att vi var där nere så jättelänge. Dock påminde hela arenan och allt om Globen och Scandinavium (Horse Shows ni vet) så då börja jag tänka på Göteborg Horse Show som är nästa vecka. Önskar jag kunde vara där och titta menmen..

Så vid halv fyra åkte vi hem igen, gjorde ett stopp på McDonalds och jag köpte en McFlurry Orio. Sen var vi tillbaka på skolan strax efter 18-tiden. Nu sitter jag där nere och tittar på TV och har precis skrivit klart mitt CV för sommarjobb som jag sedan emaila till pappa. Så nu får vi se. Behöver verkligen ett jobb i sommar.

Tog även lite bilder under dagen men blev inte så jättemånga.. och det lilla vi fick se av Des Moines verka vara jättefint så skulle gärna besöka staden igen och se den mer på riktigt. Detta kan man ju knappast räkna som ett besök.

Imorgon är det iallafall en vanlig skoldag och sen kanske Track practice. Sen fick jag och Sofie en liten jobbuppgift av Dennis och det var att baka kanelbullar så det får vi väl fixa ihop. Jag kanske kan baka kladdkaka också :) Nu måste jag sluta skriva en massa här och stänga ner för idag.

so long!

Kommentarer
Postat av: Anneli

oj brottades dom så tidigt, våra brottades inte förrän vid typ 7-8 tiden. det började 6.30 men dom brottades bland heavy wieght tror ja, så även om ja hade åkt så hade ja inte hunnit träffa dig :( men men haha

2011-02-18 @ 04:51:30
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli
Postat av: Anonym

Hej gumman, verkar som att det var en fin stad vi kanske kan åka förbi och kolla när vi kommer över. Nu ska vi åka till färjan och fara vidare till tyskland. Vi har inte internet förrän nästa söndag förmiddag. Är det ngt akut så får försöka kontakta mig på mobilen är den inte igång så får du prata in ett meddelande. Vi hörs om en vecka puss love u

2011-02-18 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0