ncis + mjölk

Imorgon börjar State Wrestling... två junior killar från min skola har kvalificerat sig och jättemånga ska dit. Men planen om att jag och Sofie skulle åka ner dit med Line & Kierston och bo på hotell med dom och Jessica funka inte. Men jag vet att det går en såkallad "pep bus" ner där imorgon och på torsdag så förhoppningsvis kan jag och Sofie åka ner med den på torsdag och hem samma dag. :)

Träningen idag gick bra, vi träna även med killarna som börja sin Track practice idag, så sista halvtimmen hade vi Sullivan (min american history lärare) och precis i slutet av träningen när Sullivan säger att vi kan gå kommer vår (tjejernas) track coach in i hallen och alla bara går. hahaha. Så var inte så jättelång träning idag. När jag kom hem åt jag en banan, hoppa ini duschen, åt Dennis omelett till middag och sen slappa vi framför TVn. Nu ska jag dricka mjölk, äta choklad och titta klart på mitt NCIS avsnitt. Imorgon är det onsdag, alla roliga människor kommer vara borta på state så lär väl inte hända så jättemycket. Tur att vi har en early out iallafall, och sen direkt efter det ska jag skypa med pappa och mamma.

puss och kram
vi ses snart

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN <3 <3 <3



Hörs på skype ikväll :)

2011-02-16 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0