MEDDELANDE

Min pappa klaga pa att jag inte skicka nagot meddelande till honom pa facebook sa snall som jag ar slangde jag ihop ett litet gulligt innan konserten igar

" just nu siter jaa på mit rumm nyduchhad och fiin. ikväl e det konsertt på skolann med körren och vi ska sjönga thre songer, Sofie scka ditt ock filmma så jaag kan legga up filmmen på mitt veldigt popölöra blög juliamerica.blogg.se nu möste ja borja gåra mitt schnygg så ja schunger mykket vakkert ikval. pus jag love dich ♥
p.s. min schvenska is very daalig, bot i amerikat förr länge "


Nu har jag draaaaaama. xoxo 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha tur att din gamle svensklärare inte läser din blogg ;)

Hörs på skype lite senare idag :)

2011-02-11 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0