LÅNG DAG

Igår var det en lång och rolig dag. Började med att jag gick upp vid halv nio. skypade med pappa och stella. gjorde v mig sen och gick ner och käka frukost. vid halv tio körde jag och carol och hämta sofie, in till skolan för att gå på prom dress sale. jag och sofie prova massor utav dresses och det sluta med att vi kom hem med vars en som vi fick låna gratis. hur snällt som helst av autumn och hennes familj :) dock behöver min läggas upp lite då den är lite för lång. Vid 12 var vi hemma igen, åt nybakta bullar och vid ett körde vi ner till iowa city. det var jag, dennis, carol, sofie och morgan. jag och sofie hann tyvärr bara gå in i tre affärer då det blev tajt med tiden men förhoppningsvis kan vi åka dit snart igen and for the record. denna shoppningturen var inte planerad. det var i fredags som carol och dennis fråga oss om vi ville hitta på något och dom sa detta som ett exempel plus att sofie hade aldrig varit på detta köpcentret. iallafall, när vi var klara så körde vi till en liten by som tydligen hade varit tysk för jättelängesen och hette amana colonies, först gick vi in i en liten butik där dom hade allt från godis till påsksaker och ljus. köpte där tyskt choklad och en liten present till någon. sen gick vi över gatan till resturangen för att äta middag och t.o.m. på menyn så stod det lite på tyska. jag åt kyckling schnitzel med pommes, jättegott. sen körde vi hemåt och var hemma runt halv åtta, dock körde vi hem sofie direkt då hon inte mådde så bra.

När vi kom hem så packa jag upp mina saker, fota, ladda in dom i datorn, hann byta om till myskläder och vid åtta så kom kara, nick, luke och brady över och först spela vi en runda biljard och därefter körde vi just dance på vårt Wii som vi har här. sen avsluta vi med att titta på film och jag somna vid halv två. Idag gick jag upp runt elva, skypa med mamma, gick ner och käka frukost, skypa med pappa och nu sitter jag här. ska strax gå ner och sätta igång en maskin tvätt. slänger även upp lite bilder på min prom dress och vad jag handla.


Min prom dress :)


Två par skor, strumpor, avsminkningsservetter, sminkborstar, solbrillor, två tröjor - forever 21
jeans shorts och skjorta - Abercrombie & Fitch
T shirt - Dillard's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0