JÄVLA HUND

Okej, måste bara får avreagera mig lite. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Så idag efter skolan dansa jag och Morgan just dance på Wii, jag lägger min halsduk (världens finaste underbaraste halsduk som jag älskar så mycket och som min fina underbara mamma sticka till mig) i soffan och då lägger sig Aarikka (en av våra hundar, bitchiga storasyrran som vi kallar henne) på den och sover, visst fine tänker jag. Sen när vi är klara och jag ska ta min halsduk hittar jag två FETE stora hål, hon har då alltså biti sönder min halsduk. Dock är hålen inte grymt stora men tillräckligt stora för att jag inte kommer vilja använda den och förstöra den ännu mer. FAAAAN. Så förlåt så himla mycket mamma att jag inte var mer rädd om den, fast dock är jag jättearg på aarikka, fast hon fattar inte...

Nu ska jag titta på Sex and the city och soooooooooooova och hoppas att jag vaknar upp på bättre humör imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj då det va ju tråkigt :( Kan du inte be Carol laga den ? Man kan ju sy ihop lite så att hålen inte blir större, på vilka färger e det jag har ju mer garn kvar som jag kan skicka över.

Ja ja det e ju sånt som händer ...... Puss älskar dig <3 <3 <3

2011-02-08 @ 08:32:31
Postat av: - claudia ♥

Fin blogg du har, hur är det att bo i usa som 17 åring ?:)

2011-02-18 @ 00:22:07
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0