glee forever in my heart

För er som har spotify, KLICKA HÄR så delar jag med mig av favoritlistan som spelas dagligen hos mig hihi
Hade även tänkt lägga in lite youtube videos men det vill inte funka just nu.

Idag har jag skypat med pappa, mamma och jonna. Pappa och la familia är just nu påväg genom Tyskland för att åka skidor i en vecka plus att Sverige just nu har sportlov. Men nästa vecka ska jag iväg och åka skidor på fredagen med ett gäng från skolan. Chatta även med Johanna på skype som var här i Oktober och hälsa på. Hon är på Nya Zeeland på äventyr och på söndag (imorgon för henne, klockan var runt 18 på kvällen där när vi prata) flyger hon och hennes kompisar till Australien i en månad. Nu börjar dock klockan närma sig midnatt och jag ska snart krypa till sängs. Hörs imorgon.


Jag & Johanna, oktober 2010. Följ henne och hennes kompisar på deras blogg


Kommentarer
Postat av: Elina

Hörredu sötnos, du är så otroligt fiiin & jag saknar dig!! Massor av kramar!!<3<3

2011-02-20 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0