i skolan

Forsta Track traningen igar.. Gick helt ok. Narga jobbiga ovningar men annars ok. Har faktiskt ingen traningsvark idag, far val pressa mig sjalv lite mer idag. Nar vi kom hem igar at vi middag och sen skulle Dennis kora till sjukhuset och hamta Carol, jag, Sofie och Line foljde med och han slappte av oss pa Wal Mart. Jag och Sofie kopte lite grejer till vart biologi projekt, jag ladda upp mitt Ben and Jerrys forrad och sen kopte vi en chokladask till Carol :) Sen korde vi Sofie hem, jag och Line fixa disken efter middagen och Kendall och Shantell korde hem till Minneapolis igen. Tog sedan en lang dusch och innan jag somna titta jag pa ett avsnitt av NCIS och at choklad som jag fick av Line :)

Vi hors ikvall. pusss


Kommentarer
Postat av: dad

Det var bra att ni köpte blommor till carol. hälsa henne så gott att hon kryar på sig. Om du inte hittar telefonen så måste du säga till dennis om den kanske behöver spärras så att ingen annan ringer med den puss dad.

2011-02-15 @ 20:40:36
Postat av: Mamma

Låter som att du hade en lugn och behaglig hemmakväll med "din familj" igår ;) Hörs i morgon mitt troll <3 <3 <3

2011-02-15 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0