min pappa

Idag den 12 april är den en speciell dag.
 Det är nämligen min fina pappas födelsedag!!




Tyvärr kan jag inte vara hemma och fira honom men om exakt 1 månad vid denna tiden befinner han sig hos mig här i Jesup tillsammans med min lillasyster och bonusmamma!
Då ska vi fira hans och min födelsedag lite extra och jag och Sofie ska baka massor utav kanelbullar och chocolate chip cookies!!!

Så hoppas du har haft en bra dag pappa så ses vi snart and once again..
happy birthday worlds greatest daddi.
I löve you !


Kommentarer
Postat av: dad

Tack gumman för den mkt fina födelsedagshälsningen. älskar dig oxå

2011-04-13 @ 03:29:42
Postat av: dad

Today is it 50 days left until you will be home :)

2011-04-14 @ 00:12:30
Postat av: Faster

Tur min bror ska till USA så han får träna lite på sin engelska, så det inte blir så mycket svengelska. :)

2011-04-14 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0