SJUK



Jaha, intressant tisdag. Har idag varit hemma från skolan, sjuk som en filbunke! Halsen svider, näsan är täppt och huvudet håller på att explodera. Men har varit tvungen att plugga lite ändå. Det enda positiva var att jag kunde skypa med min familj utan att dom skulle behöva stanna uppe till midnatt. Har nu på kvällen även tittat på första NCIS avsnittet på säsong 8, säsong 7 har jag inte sett än men det tar vi senare, hihi. Sen tittade jag och Sofie på första avsnittet av säsong 7 på Desperate Housewives, gosh I love webb-tv! Ojuste har även tittat på Style by Kling! Mycket bra program. Nu ska jag dock gå och lägga mig och titta på nått bra program igen och därefter sova. Imorgon måste jag dra mig till skolan, vi hörs svedala.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonna

Såg ni desperate housewives på svensk webb-tv? Har det börjat igen? I så fall har jag missat det, så det är tur att det finns webb-tv ja! Krya på dig.

2010-09-29 @ 05:58:18
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: dad

Krya på dig gumman

2010-09-29 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0