ONE MORE





Två bilder till från min första Football match som gick av staplen i Fredags. Jag förstod inte så mycket av själva spelet men när mina kompisar klappa så klappa jag med ;) Det var en häftig upplevelse för tidigare på dagen i skolan hade football spelarna gått runt i sina match tröjor och cheerledingtjejerna hade gått runt i sina dräckter. Och det måste tydligen har hjälp för vi vann matchen och efter det åkte jag, Caitlin och Sammi hem till Abby för mysa runt lägerelden, eller Bon-fire som det heter här. Riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Richardvanja

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-03-07 @ 08:47:31
URL: http://richardvanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0