MY FANTASTIC DAY



Okej, denna bilden tog väldigt lång tid att ladda upp så har precis lagt upp dom andra på min Facebook :)
Idag var det först skola, jag har än så länge inte fått så mycket att göra eftersom jag kom mitt i allt so to speak är jag mest med på lektionerna och lyssnar (dock inte alla) Min favoritklass är Photo med Mr. Brown
Efter att jag kom hem från skolan så skypade jag med pappa, fick se Stella och Nicke och även prata med Tina och Jonathan lite. Därefter skypade jag med Jonna. Idag var jag och Dennis inne i Waterloo på ett mall där och jag handla två saker, ett par gympaskor för 65 dollar och även ett par pyjamas byxor från Victoria Secret (förmodligen ganska onödiga men då jag tror vi har pyjamas day en dag nästa vecka tänkte jag att det var lika bra + att dom var jättefiiina :) Efter det körde vi bort till Wall-Mart Supermarket då jag skulle köpa lite saker till skolan vilket resulterade i 5 notebooks i olika fäger, Label Pads, en Mth Dew som typ alla där dricker till frukost vilket jag aldrig skulle kunna göra då det är läsk och smakar ungefär som Sprite. Och sist men inte minst köpte jag chips och såklart en SKVALLERTIDNING :D förvånad mamma??? På vägen hem efter detta stannade vi till på älskade Taco Bell och jag köpte (läs min värdpappa) mat där som jag sedan åt hemma. Hann vara hemma typ 5 minuter innan det ringer på dörren, hundarna skäller och in kommer min gode vän Autumn som tog med mig på min andra VolleyBoll game. The J-Hawks förlorade idag igen men jag ska ändå imorgon efter skolan gå och prata med coachen och förhoppningsvis börjar jag träna med dom på måndag. :)
Nu är klockan tjugo i 10 här så jag ska gå och lägga mig nu, är riktigt trött på kvällarna, tror jag fortfarande är lite jet-lagde eller så är det bara för att allt just nu i början är så nytt och spännande och jag hela tiden lär och utvecklar min engelska. PLUS måste även nämna detta att idag har jag fått två kommentarer från två personer att min engelska är really really good, yay mee! Och två tjejer kom även fram idag och sa att dom älskade mitt outfit! I'm out..
GOD MORGON SVERIGE
GOD NIGHT AMERICA

Kommentarer
Postat av: Mamma

Näääää trollet jag e inte förvånad ;-) Jisses vilket äventyr du kommer att va med om. Kul att du ska börja med volleyboll och kanske basket. Har skrivit på fb oxå t dig. Puss mitt älskade troll.

2010-09-03 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0