LÖRDAG 25







Sitter just nu hemma hos Sofie. Från och med idag och en vecka framåt ska jag bo hos henne då mina värdföräldrar är iväg i Minnesota. Ska bli mysigt! Just nu är vi båda jättetrötta och ska snart sova, igår kom vi inte i säng förän halv 2 på natten då Sofie sov över hemma hos mig. Imorse skulle hon egentligen iväg på Cross Country träning kl 07.00 men vi vakna inte förän 08.30, haha, lagom trötta! Jag skypade med Sverige i förmiddags också och fick prata med Mamma, Gert, Pappa, Tina, Stella, Jonathan och Farmor! Kan meddela att jag inte har hemlängtan och trivs som fisken i vattnet. Vid halv två tiden körde Carol in mig och Sofie till mallet i Waterloo, shoppning stod på schemat. Jag inhandla byxorna som ni kan se på bilderna, älskar dom. Köpte även den svarta tröjan och ett vitt linne. Sen har jag idag förtjänat Världens-Bästa-Storasyster-priset!! Vad ni är får ni veta snart, dom enda som vet är Mamma och Pappa men dom ska inte säga någonting!!! Vi har även varit på Wal-Mart där vi träffa Abbie, och samtidigt bestämmer med Nick att vi ska gå på bio. Sagt och gjort, han hämta upp mig och Sofie och vi stack iväg på bio, Abbie följde också med. Vi såg Easy A. Annorlunda film men jag kan absolut rekommendera den! Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0