HOMECOMING WEEKEND

Började skriva på ett inlägg inatt halv ett men insåg snabbt att jag var för trött för det. Har nu nästan precis slagit upp ögonen och möts av härliga solstrålar som lyser in på mitt rum genom rullgardinen. Och det är lördag, ännu bättre. Igårkväll efter football matchen (som vi förlora) stack jag, Sofie, Mike och Mitch vidare till Henrys bonfire där vi mötte upp ett gäng härliga människor. Vi satt väl ute ungefär två timmar och snacka om allt mellan himmel och jord och jag och Sofie fick även lära oss lite danssteg inför ikväll. Om cirkus en halvtimma ska jag, Dennis och Carol åka och hämta Sofie och så ska dom lämna av oss på mallet i Waterloo. Nu ska jag ner och äta frukost! Later alligator!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag är säker på att ni får en kul dag! Är det electric slide ni tränat på? :) Kram från Jonna och Lorett skickar en puss tillbaka

2010-09-11 @ 20:59:54
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0