ÄNNU EN VECKA I STATERNA

Söndag, imorgon är det måndag. Då är det två veckor sedan jag lämna Sverige. Mycket har hänt på dessa två veckor. Denna veckan har det varit en kort och rolig skolvecka - homecoming! Dansen igår var hur kul som helst, dansa konstant i 3 timmar. Mina fötter var inte glada på mig sen (vill bara påpeka att jag dansa utan skor, hade alltså inte mina höga klackar) Idag vakna jag vid 11 utav att någon ringer på dörren och då jag visste att det bara var jag hemma masa jag mig ner och öppnade och där stod Sofie, pigg och glad och jag stod där med gårdagens smink och håret i en enda röra, hahaha! Vi fick oss ett gott skratt iallafall. Vi två kom Kara och hämtade upp oss och vi körde vidare och plockade upp Nick (inte den snygga mamma) och stack iväg till grannstaden Independece för att äta sen lunch och gå på bio, typiskt amerikanskt tonårshäng, mysigt var det iallafall och filmen vi såg var The Switch - romantiskt komedi med ett lyckligt slut. En äkta Julia film! Nu börjar klockan närma sig 22 här borta så nu är det dags för mig att krypa till kojs och påbörja min första hela riktiga skolvecka på Jesup High School. Puss

p.s. hoppas ni står ut med bildlösa inlägg, men somsagt datorn vill inte riktigt ladda upp några bilder men allt finns på facebook (Julia Rosén) d.s.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra att du haft en kul helg. Du verkar ha hamnat på ett jättebra ställe. När jag läst andras bloggar så är det kyrkan som gäller på söndagmorgnar. Men det kanske var ett undantag igår att du slapp eftersom det var dansen på lördagskvällen? Hoppas att även denna veckan i skolan blir bra. Puss från Jonna och Lorett

2010-09-13 @ 08:18:37
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0