100 OM MIG

hundra frågor om mig

001Berätta något vi kanske inte vet om dig? hatar skräckfilmer
002Hur lång är du?  166 cm
003Är du kär i någon? nej
004.Önskar du att du bodde någon annastans? Förtillfället, hemma i Sverige
005Vad är du rädd för? mörker, mördare/våldtäcksmän/småkryp
006vilken film såg du senast? the last song
007vilket är ditt  favorit tv-program? NCIS/Desperate Housewives/2 & ½ men
008 vad äter du helst? god mat
009När är du som lyckligast? när jag har familj & vänner runt omkring mig och mina djur. Så i stort sett varje dag
010Vad tycker du om Stockholm?  Mycket fin stad
011Vad har du för smeknamn? Sweden, Julia
012Vilken är din favoritlåt? only you can save me - darin
013vad är du beronde av? min häst, fina vänner & familj
014Vem saknar du just nu? min häst, stallet, familj och vänner, Sverige!
015Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon
016Hur många piercingar har du? ett i var öra
017Hur gör man för att få dig intresserad av någon? vara dig själv, få mig att lé och se bra ut i mina ögon
018Hur får man dig att bli imponerad? göra något häftigt, visa dold talang kanske
019Vart bor du? USA
020Vad har du för mobil? swe: sony ericson satio, usa: motorola
021Vad är ditt mål i livet just nu?  att klara mitt USA år
022 Hur svarar du i telefonen? usa: hello, swe: hej det är julia
023Sover du själv? japps :(
024Hur känner du dig nu? trött, sjuk, hemlängtan
025Vad tycker du om dina fötter? bra att ha
026Vilket husdjur vill du helst ha? min katt i usa och min häst i hagen utanför mitt fönster
027Favorit dryck på morgonen? mjölk på vår/sommar, varm choklad på höst/vinter
028När brukar du oftast gå och lägga dig? för sent
029Är du blyg? beror på situationen
030Sysslar du med någon idrott? usa: vollyboll (säsongen snart slut, tack o lov, då blir det gym) swe: ridning
031Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? en del
032Vad längtar du till? 3 juni 2011
033Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
034Om fem år..  har jag precis avslutat mitt young rider år med ett SM guld i bagaget eller lägenhet på manhattan, bra jobb och snygg pojkvän (om man får drömma lite)
035Om ett år? går jag i åk 2 på gymnasiet, har en/två storhästar kanske, pojkvän.
036Vad samlar du på? amerikanska småmynt
036Vem ringer du när du är arg/ledsen? mamma, pappa
037Har du strumpor på dig nu? nej
038Är det okej att gråta? självklart, släpp tårarna lösa
039När grät du senast? idag (liiiite mamma, lugn)
040Bär du glasögon eller linser? glasögon
041Vill du ha barn? ja
042Är du bra på att laga mat? findus färdigmat? SJÄLVKLART
043Är du flygrädd? nej
044Hur vig är du? som ett kylskåp
045Vilken är din favoritglass? daim/ben&jerry
046Tror du på ett liv efter döden? nej, men jag hoppas
047Tror du på spöken?  i usa ja, inte i sverige
048Bor dina föräldrar tillsammans? nej :(
049Röker du? nej!
050Hur ofta tränar/motionerar du?  ungefär varje dag
051Vad är det viktigaste i livet?  att vara nöjd med sitt liv, lycklig
052Vad blir du glad av? spntana komplimanger, mina vänner, familj, hästen, bloggkommentarer (dom flesta)
053Vilken är din favoritdryck? cola
054Vad har du helst på fötterna? bekväma high heels eller converse
055Vad klär du dig helst i? jeansshorts, converse, slappe t-shirt, solglasögon
056Vad klär du dig aldrig i? utsvängda jeans!
057Sparare eller slösare? just nu, sparare till mall of america
058 är du en morgon - eller nattmänniska? inget av det
059vad är ditt favoritgodis? surisar, marabou
060Vilken är din favoritfilm?  bridget jones
061Vad vill du jobba som om du fick välja alla jobb i världen? färdigutbildad? advokat, annars hoppryttare eller nått inom mode
062Hur ser din familj ut? mamma, pappa, styvmamma, styvpappa, lillbror, lillasyster (samma pappa), en katt, fyra styvsyskon och min häst
063 har du pojkvän? neeej, (kontaktannons nästa...............??)
064Hur är din dröm pojkvän? snyggsöt, lagom musklad, snäll, omtäksam, romantisk.
065Hur många barn vill du ha? ett eller två
066Vilken är din favorit årstid? sen vår, sommaren
067Beskriv ditt favorit väder: när man går ut genom dörren, hoppar på cyklen i jeansskjort, converse, slappt linne, solglasögon ner till stan för att umgås med vänner och känner solen strålar mot din bara hud.
068Spelar du något instrument? nej
069Gillar du att sjunga? ja
070Tycker du att du är unik? såklart......
071Vad är det fulaste plagget du äger? kommer inte på något
072Är du nöjd med ditt namn? ja typ
073vad skulle du vilja heta? vet inte
074Vilken ålder vill du helst vara just nu? 18 år 1 månad & 8 dagar
075Nämn några av dina favorit-bloggar:  hanna, tuva, blondinbella, kenza, jannie, jonna, min egen
076Har du ett lyckonummer? vilket? 12
077Vilket är det vackraste språket du vet? Manhattan-engelska
078Vilket är det läskigaste djuret du vet? spindlar
080vad brukar du sova i?  underkläder, t-shirt
081 vilken är din favoritbutik? h&m, pacsun, VS
082Vilken är din favorit högtid? julen
083Vad är viktigare för dig, att ge eller få julklappar? ge!
084Hur många timmar sover du per natt? för lite (fast inatt var det 13 timmar!)
085Är du rasist? hell no
086Vad tycker du om blondinbella? en härlig tjej men båda fötterna på jorden som har jobbat sig till var hon är idag - min förebild!
087Några få bästa vänner eller många mindre bra vänner? några få bästa!!!
088Brukar du festa? inte precis
089Vilken kändis gillar du minst?  pass
090Vad har du för skostorlek? 39-40
091sofi fahrman/elin kling/linn gustafsson? SOFI!!!
092Nämn några av dina favorit pojknamn: jonathan, oscar, victor
093Vad vill du ha i klädväg just nu?  snygga höst och vinter kläder.
094Vilken blogg har du läst längst? förmodligen blondinbellas
095Vad heter du i efternamn? Rosén
096tycker du om läsk?  ja
097Är du bra i skolan?  ganska
098Tycker du att du är klok?  nej
099Beskriv den perfekta sommardagen: vaknar av att solen strålar in genom fönstret, morgonritt med hästen, in till stan och äta brunch, en liten shoppningsväng med en härlig vän, utgång på kvällen.
100 Hur länge tänker du blogga? sålänge det är kul.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att läsa detta, en del oväntade svar ;-)



Puss från lilla mamma <3

2010-10-07 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0