STANDING WERE YOU LEFT ME

Ännu en onsdag börjar gå mot sitt slut, på lördag fyller min lillebror 15 år och på lördag firar jag 2 månader i staterna med att gå på halloween fest. Det börjar bli kallt här borta, riktigt kallt. Just nu visar det 3 grader. Örk!

Skolan idag var bra, lunchen var bäst. Väldigt segt att gå upp imorse, måste lära mig att gå och lägga mig tidigare (ups 22:10) Och nu ikväll var jag iväg med Coffee Club gänget, vi hängde runder på Wal-Mart i jakt på Halloween kostym, utan succés för mig, så imorgon ska jag och Sofie åka in till Wateloo och kolla där så prio ett imorgon i skolan blir att hitta någon som jag köra oss. Jag hatar att man inte kan ta sig någonstans om man inte har körkort. Nog om det, ska försöka få in ett lite längre inlägg nån dag. Men jag vet knappast vad jag ska skriva. Vad vill ni läsa? Vad vill ni veta om mitt amerikanska liv? Jag ber er, please. Skriv något!
Nu ska jag gå och lägga mig.


Lots and lots of love,
Julia


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hittade du ingen jacka ??? Det var ju prio 1 nu när det är så kallt. Vad köpte dom andra för kostymer? Ska det va hallowen kläder el kan ni klä ut er till vad som helst?

Vill se lite bilder från shoppingen ;-)

Puss och kram mitt troll <3

2010-10-28 @ 08:18:36
Postat av: Jonna

Snöar det hos dig nu??

2010-10-28 @ 17:12:02
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: dad

vad tänkte du på när du bestämmde rubriken till det här inlägget puss

2010-10-28 @ 18:14:52
Postat av: Elina

Jag måste fråga alltså! Är USA, som i alla amerikanska filmer?, Upplever du de på samma sätt och ser det likadant ut?, du måsta ta mycket foto på halloween festen och berätta om det verkligen är som i filmerna! :) Love <3

2010-10-28 @ 23:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0