JHS


Korridoren på bottenvåningen i high school byggnaden. Mitt skåp är längre ner till vänster.


Andra våningen och andra och sista korridoren.


Gamla gympahallen


Football planen


Footballs planen och en del av skolan


Pizza till lunch

Nu har ni fått se lite fler bilder från skolan. Passade på att ta lite igår när vi hade Community Service day. Till lunch ringde vi och beställde Pizza, köpte läst från lärarrmmet och glass till efterrätt. Gilla America! :) hehe. Idag är det gått och trist så jag ska göra lite söndagssysslor då jag ska iväg och shoppa i Iowa City imorgon med min värdmamma! Later

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder hjärtat, riktigt amerikanskt :-)

Det märks att din dator börjar bli dålig, en hel del missade bokstäver ..... Puss och kram <3

2010-10-23 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0