PLUGGEFTERMIDDAG

Jag hittade ingen halloween kostym, man får dock klä ut sig till vad som helst (jag vet en kille som ska klä ut sig till Danny, han ska bara hitta sin Sandy först...) Ingen vinterjacka har jag inte heller hittat då jag kände att Wal-Mart var inte stället jag ville köpa jacka på. Ingen snö har vi fått men fy sjutton så kallt vi har. Och rubriken i föregående inlägg var en låttitel, så kreativ är jag inte pappa. Skolan idag var ok, nu ska jag gräva ner mig i läxböcker, ska först gå ner och göra varm oboy och hämta några chocolate chip cookies. Jag lovar, dom kakorna kommer ta kål på mig, dom är så otroligt goda. Till middag idag äter vi Pizza från Joe's och därefter ska jag (OM jag är klar med plugget) lägga mig i soffan och titta på Sex and the City. Ja, såhär intressant är min USA-vardag. Men imorgon är det fredag och då blir det massa roligheter förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Mamma/Tina

ja men Sandy e väl perfekt, du har ju kläder och kropp och hårfärg till det, Carol får krulla håret på dig ;-) Lycka till ;-)

2010-10-29 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0