MITT I NATTEN

Hemma nu efter den trevlig kväll. Några bilder tog jag inte men förhoppningsvis kommer det upp några på facebook som jag kan ta. Min stora läxa till mig själv är att våga prata mer, vara med öppen, men jag jobbar på det. Måste och vill verkligen ha the time of my life här borta. Så från och med nu är det Skype med Sverige EN gång i veckan som gäller. Varje söndag kan vi ha. Det funkar inte för mig att skypa iprincip varje dag (ta inte detta fel!!) Jag måste släppa kontakten mer med Sverige. Nu ska jag gå och sova och drömma lite sött!!! God Natt.

love,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag var också ganska blyg när jag var i din ålder, men se hur jag har blivit! :) Men det är bra att du jobbar på det. För man får inget gratis här i livet. kram från faster

2010-10-31 @ 07:52:11
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej trollet, hoppas du hade en trevlig kväll ;-) Det e ok med mig att bara skypa en gång i veckan så länge det känns bra för dig. Du e ju duktig på att uppdatera din blogg och så länge du fortsätter med detta så e det ok med skype typ en gång i veckan. Kram kram hörs om någon timme <3 <3 <3

2010-10-31 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0