LYSSNA PÅ DIN KROPP!

Jaha, hemma från skolan - igen! Mår skit, hela natten har jag frysit och sedan svettats, sen frysit lite till och därefter svettats... Tror det är en släng feber jag har åkt på, eller så är det reaktionen av tabletten som jag testade igår, en allergitablett mot det speciella gräset dom har här som jag kanske ine tåler då jag har varit förskyld och haft rinniga ögon sen jag kom hit för 5 veckor och 1 dag sedan! Jag har iallafall sovit hela förmiddagen och nu ska jag ta någonting att äta, fast jag egentligen inte har någon apptit, men nått måste jag få ner i magen.
Så nu vet ni iallafall hur jag har det just nu, men jag hoppas kunna vara på benen så jag kan gå till skolan imorgon. Har värsta ångesten redan då jag har missat två skoldagar! Vi hörs, PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du får kolla in alla amerikanska kanalerna ni har hemma och se om du hittar hoppningen. Den håller på precis nu och peder och roffe ska snart hoppa.

2010-10-05 @ 20:35:04
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad synd och tråkigt men så är det ibland du får ta det lugnt ngr dagar så är jag säker på att det snart blir bättre. puss älskar dig

2010-10-05 @ 21:37:56
Postat av: Mamma

Krya på dig hjärtat, älskar dig <3 <3 <3

2010-10-05 @ 22:19:59
Postat av: Jonna

Hoppas att du snart mår bättre och skolan fixar sig nog. :)

2010-10-05 @ 22:23:37
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0