KORT SKOLVECKA

Kort skolvecka för mig, 2 dagar, en kvar och sen är det helg. Ska bli skönt med helg. Nu ska jag snart stänga ner och titta på NCIS på cbs.com (om det vill funka vill säga, internet mitt ute i ingenstans är inte så jättesnabbt, ska aldrig mer klaga på mitt internet hemma i Sverige) Förhoppningsvis kan jag lägga upp lite bilder till helgen, tråkigt med bara text. God natt!

+ jag skriver en form av dagbok nästan varje dag (utöver bloggen) som jag ska till min bok i framtiden
+ imorgon är det fredag
+ födelsedagsfirande för Abbie imorgon
+ fixa håret på lördag
+ på söndag kommer Johanna!!!!
+ på söndag får jag äta marabou och daim
+ hämta min lillebrors födelsedagspresent
- hämta min lillebrors födelsedagspresent

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför e det både plus och minus på Jontes present :-/ Puss puss <3

2010-10-08 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0