JOHANNA IS HERE

Sitter i min säng och har massa daim papper i nästan hela sängen och en King Size marabou mjölkchoklad sidan om mig. Yes, idag kom Johanna. Var kul att äntligen få träffa henne och hon är jättetrevlig! Snart är det dags för mig att sova, blev för lite timmar inatt. puss

p.s. vet att jag helt har tappat USA-tråden, känns som att jag bara bloggar om vanliga saker och inte alls om mitt USA liv. Men jag har fullt upp om dagarna så har helt enkelt inte tid, men idag slutade min korta Vollyboll karriär, så förhoppningsvis lär jag ha tid att skriva mer USA. Till helgen tänkte jag beskriva hur en vanlig skoldag ser ut för mig, och sen tänkte jag även försöka smygfota lite i skolan så ni kan se hur min skola ser ut invändigt.

xoxo
julia

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin frissa och fin header! Hur länge stannar Johanna?

2010-10-12 @ 10:19:41
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0