HALLOWEEN WEEKEND IS OVER

     
Kul med webbkameran.

Söndag, har verkligen varit dagen efter. Partyt igår var kul, vi spela Wii, biljard, Capture the flag utomhus (sviinkallt) och titta på filmen 8 seconds. En cowboy film, handla pretty much om en cowboy som håller på med tjurridning, har träffar en tjej, dom blir kära, gifter sig, är otrogna på vars ett håll, hittar tillbaka till varann och sen slutar det med att cowboyen dör dom sista 2 min av filmen! Halv 3 kom jag i säng inatt och vaknade kl 8 imorse av att min värdmamma damsugar utanför mitt rum.

Jaja, har varit hemma själv hela dagen, inte äns hundarna har varit här. Har varit skönt. Jag har tvättat, tittat på film och pluggat lite(!) Snart kommer förhoppningsvis värdföräldrarna hem och då ska jag se om dom kan köra mig hem till Sofie så blir det lite mer plugg hos henne innan vi avslutar helgen med Desperate Housewives och Ben and Jerrys. Helgen har varit bra, gått väldigt fort men varit bra. Tog sorgligt nog inga bilder men hoppas hitta några på facebook. Har idag skypat mycket med Sverige, med pappa, min lillasyster, mamma och bäst av allt var att jag hade över en timmes skype-dejt med bästa Cherie! Riktigt härligt att få prata med henne.

Nu är det dags för mig att ladda upp inför en lagom kort skolvecka (4 dagar) medans alla andra i Sverige har höstlov. Men samtidigt har vi nog något lov runt Thanksgiving. Ha det bra Sweden. Jag saknar er!

Julia

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bra blogg!! Är i Wisconsin just nu på hsyear också! ska kanske till des moines i iowa om två helger o hälsa på en annan tjej där!

2010-11-01 @ 05:24:33
URL: http://yooessblogspot.com
Postat av: Mamma

Hoppas din dag varit bra trollet. Jag ska sova nu, hörs en annan dag. Puss älskar dig <3 <3 <3

2010-11-01 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0