GRATTIS LILLEBROR


Jag och min lillebror dagen jag lämna Sverige!

Nu är det den 30de i Sverige vilket betyder att min lillebror fyller 15 år. Han börjar bli stor (och längre än mig....) den lille skiten. Önskar jag kunde vara hemma imorgon och fira kalaset och sen åka tillbaka hit och gå på Halloween fest. Iallafall, STORT GRATTIS till dig älskade lillebror. Du kan skratta dig lycklig som har världens bästa storasyster! Imorgon ska jag skypa med släkten då det är kalas för Jonathan. Längar efter att prata och få se allihopa. Saknar mormor och morfar jättemycket. Har varken sett eller pratat med dom på 2 månader.
Och jag firar även 2 månader i staterna imorgon! Nu ska jag äta kakor och titta på film! (har inge ben and jerrys hemma...) 


en stor slängpuss är skickad till sverige, hoppas ni känner den!   ♥

Kommentarer
Postat av: dad

Hej gumman, lite rättstavning så här på morgonen här i Sweden. När man skall skriva dag 30 i en månad i en löpande text skriver man 30:e oktober eller allra bäst skriver man trettionde oktober man använder egentligen bara siffror 1-9 i löpande text varför vet jag inte men så är det ha en bra och kul fest i kväll och kom ihåg never trust a pretty face if you know what I mean. Puss

2010-10-30 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0