FREDAG IMORGON


nej, jag är inte röd som en kräfta i huvudet, dålig kamera och dåligt ljus!

Nu är jag riktigt trött i ögonen. Från halv nio till nu, 22:10 har jag gjort en underblogg till denna bloggen. Fixat med design och allting och blev riktigt nöjd. Det är till min Photo klass och då min google-site krånglar så mycket bestämde jag mig för att göra såhär istället. Mycket enklare. Och ja, jag har typ pratat med min lärare om det. Men det är ok. ;)

SÅÅ om ni är nyfikna på att se vad jag gör i min Photo 1 klass i skolan kan ni klicka här
OBS!! Sidan är under uppbyggnad, allt står på engelska och där lär hända mer saker nästa vecka på den. :)

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag göra nått med blommor och äta pizza till lunch.... sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0