ABOUT ME

10 FAVORITER
Färg: svart, militärgrönt, blått
Mat: Pommes och kött 
Band: Coldplay, Oasis
Artist: Robyn, Oskar linnros, Erik Hassle, Bruno Mars, Darin
Film: Bridget Jones 1 & 2
Sport: Ridning.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: daim.
Tid på dygnet: mitt på dagen på helgen/lov/semester/skolfria dagar.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: glad, trött, småstressad
Smak: pringels sour cream & onion
Kläder: mjukis x100
Bakgrundsljud: musik från spotify
Nagellack: inget
Tid: 18:31 (amerika-tid)
Omgivning: inte mycket, sofie i rummet brevid
Irritationsobjekt: förkylningen och at jag är sä jäkla trött

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja, de har väl typ alla gjort någon gång?
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Nej

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Sofie, Elina, Cherie
Du tycker om: för många för att bara kunna nämna tre.
Du inte gillar: hemlis


2 VAL
Kaffe eller te: varm choklad
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN
att min familj och vänner från Sverige kunde vara här tillsammans med mig.

listan hittad hos en av mina favoritbloggerskor


Kommentarer
Postat av: Elina

Love <3

2010-10-04 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0