KALLT

Under alla mina år som tävlingsryttare/ridskoleryttare (herregud, låter som om jag är 50 år, haha) har jag lärt mig för att överleva Sverige vinter som hästtjej är det lager på lager som gäller. Ikväll testar jag det igen, klockan är nu halv ett på natten och jag och Sofie palla bara se första filmen av HP. Iallafall, då "mitt" rum inte används utan för det mesta bara står med stängd dörr är här just nu sviiinkallt inne. Förberedd som jag är har jag på mig, mina rosa VS pyjamasbyxor, ovanpå det mina joggingbyxor från min gamla skolan, två par strumpor, en t-shirt, matchande tjock-tröja till mina byxor (också från min gamla skola) och min favvo mys hoodtröja från HM. Även 2 filtar plus täcke i sängen. HEHE, känns väldigt onödigt att jag la ett helt inlägg om att berätta detta. JAJA, nu ska jag soooova. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0