Dagen jag lämnade Sverige.

















1. Trötta och förväntansfull (jag) halv fem på morgonen var vi på den danska sidan med mina väskor färdigpackade. 2. Jag med alla papper och pass. 3. Ett gossedjur som jag fick av min älskade lillasyster. 4. Jag, min pappa och lillebror. 5. Jag och mammi. 6. Jag och lillebror. 7. Ingen återvändo 8. Byebye la famlia, see ya soon!

Ungefär såhär såg det ut här jag lämna landet för detta året. Vet inte vad det finns och berätta, nu i efterhand kommer jag inte ihåg så mycket. Men kommer ihåg att jag börja gråta lite när jag stod i kön till säkerhetskontrollen. Jaja, såhär såg det ut iallafall när jag åkte till USA 30 augusti 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0