JULIA

Kunde inte hålla mig ända till Januari så börjar nu. hehe!


Jag och världens bästa kusiner, som jag saknar er. Denna bilden tog vi dagen innan jag åkte! ♥

Julia Rosén (Rosen i USA) heter jag, är en brutta född 1993 i skåne län. Efter att ha avslutat första året på gymnasiet åkte jag till Jesup, Iowa för att plugga på High School (ifall ni missat det) Innan jag åkte och iprincip hela mitt liv har och är hästar min stora passion i livet. Har en D-ponny hemma som just nu tas om hand av min faster och när ponnyn blir uttråkad kommer Tina till räddning och hoppar/dressyar och tävlar henne lite! Mina föräldrar är skilda så jag har två hem, varannan vecka. För att ta mig till och från stallet använder jag mig av Skippo, en fin gul och blå liten moppe! Är det något mer ni vill veta om mig är det bara att fråga, jag bits inte :)

LÖVE
julia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha kunde du inte vänta till januari ;-) Snart e det helg och då kan v skypa igen ;-) Puss och kram <3 <3 <3

2010-11-18 @ 21:31:26
Postat av: Anonym

Hur klarar du av vardagen med både häst och skola? :)

2010-11-18 @ 21:44:02
Postat av: Josefine

åh måste säga att du verkar vara supersöt!



Ska du fortsätta med hästarna när du kommer hem eller lägga det på hyllan för fler äventyr? :)

2010-11-18 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0