IKEA


Den underbara frukosten vi åt sista morgonen på kryssningsfartyget (innan vi samma dag gick i land) som under tre dagar hade tagit oss runt Bahamas öar där vi fick uppleva, snorkling i korallrev och simma med delfiner bl.a. UNDERBART!!
Miami, Florida, USA 2009

Nu hoppar jag i regnkläderna och åker till IKEA för att spendera dagen där med min farmor och faster. Imorgon åker nämligen min farmor till Spanien och kommer inte hem förän i slutet av september, så idag är det dags för mitt första hej då. Ikväll är det dags för terrängträning förhoppningsvis om det inte regnar mer. ciao


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hejsan! Jg älsar att läsa utbytesstudenters bloggar då jag själv vill åka på utbytesår :) Men jag har en fråga.. Har du inte blivit placerad än? För du åker väl snart? Eller har du kanske valt att åka på vårterminen ? Förlåt om du redan har svarat på de här frågorna innan, jag är bara lite nyfiken :) Lycka till i USA!!

2010-08-19 @ 03:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0