tina & lorett


Bild från igår när jag skypa med Jonna i stallet. Min fina ponny <3

Nu är det maj-månad. Galet vad tiden går fort, imorgon om en månad åker jag hem - jag längtar! Men det kommer bli jobbigt att lämna. Men nu känner jag min färdig med USA för denna gången. Nu vill jag hem till Sverige.

Idag så tävla även Lorettan tillsammans med Tina i Viarp på första maj hoppet och det gick jättebra. Dom var dubbelnolla i bägge klasserna och i LC (90cm) blev dom tvåa!! Så roligt och på filmerna så ser det jättebra ut!

ANDRA KLASSEN!!


FÖRSTA KLASSEN!! ANDRA PLACERADE! :)




































BILDERNA ÄR TAGNA UTAV SUPERSÖTA EMMA BERG! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Berg

Söt ponny & söt ryttare :)

2011-05-01 @ 18:38:54
URL: http://hastekipage.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej :)

Jag ska till Iowa som utbytesstudent i sommar/höst och undrar om du kan berätta lite om hur det är att vara där? :D

2011-05-02 @ 23:02:03
URL: http://erisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0