WEEKEND


Sofie, jag & Morgan igårkväll på bowlingen.

i fredags hade vi somsagt en 2 hour delay, chill dag i skolan och pizza till lunch. på kvällen gick vi på skolans basketmatch som vi åter igen förlora, dock var vi nära denna gången. i lördags kom sofie över, vi baka kanelbullar, vi brände kanelbullar och satte igång brandlarmet haha. på kvällen stack vi till waterloo och bowla med morgan, brady, luke, bryce, ryan, collin, cody, kaylea och taylor. jag fick en sko i huvudet (självklart inte med meningen) och vi var hemma igen vid halv elva. vi bestämde oss då för att spela biljard och det var jag och sofie mot morgan och brady. efter en timme tröttna vi och då satte vi oss och spela kort. därefter körde morgan hem brady som skulle upp och jobba dagen efter. sen hade vi tjej-snack och prata en massa om vem jag och sofie kan gå på prom med, hahah. ;) Vid halv tre ville sofie titta på film och vi tittade på the incredibles och jag somna nästan direkt och idag vaknade jag runt halv två tiden, haha. Rolig helg med andra ord. Nu har jag lite plugg att ja itu med och imorgon är det skola igen. Kommer nog inte bli någon uppdatering imorgon för klockan 12 åker vi i kören iväg till Hudson och ska ha en konsert där klockan 19.00. Vet inte hur länge den kommer vara men förhoppningsvis inte allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fina tjejer!

2011-01-25 @ 18:15:02
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0