USA 2OO9

 
Jag och min lillasyster i Orlando, FL 2009
 
Min styvsyster Linda, lillebror Jonathan & jag, Orlando, FL
 
Richard, Robert, Jonathan & jag
 
Mina styvsyster Hannah, jag, Linda, Jonathan, Stella och styvmamma Tina. Pappa är bakom kameran. Hollywood Studios, Orlando, FL
 
Min biljett in

Parad

En karusell

Delfin Show, Sea World

Späkhuggarshow
 
Coco Cay, en av Bahamas Öar

Jag och Linda ska ut och snorkla på Coco Cay

Linda framför båten

Solnedgång, Nassau, Bahamas

Jag och min lillebror, Nassau och dom berömda husen i bakgrunden

Jag och pappa

Tillbaka i Fort Lauderdale/Miami

Jag och lillebror på väg till Everglades

Jag och lillasyster Stella badar i Mexikanska gulfen

Jonathan, Linda, Jag och Stella

Mina småsyskon <3

Salvador, Hannah, Jag och Linda

KJAM

Precis efter vi klivit av båten i Nassau

Pappa, Jonathan, Tina och Stella

Jonathan, Hannah, Jag och Linda efter ex antal gånger i våran favoritattraktion. Coloradon på Liseberg - släng dig i väggen!! haha.


Jahapp, nu fick ni även ett litet bildregn från mig och min famlijs Florida & Bahamas resa i Oktober och November 2009. Mitt livs bästa resa någonsin om man inte räknar mer mitt år just nu i Iowa. Men Florida/Bahamas 09 var en resa. Mitt år i Iowa är ett eget kapitel i mitt liv och kommer alltid vara.

p.s. mitt spotify konto behöver uppdateras. mamma, jag skickar inloggningarna till dig på fb ifall att du har glömt dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder! Lite smatt avis blir jag faktiskt haha :)

2011-01-17 @ 04:48:57
URL: http://pinkgirlsplaybetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0