TEXAS RODEO STEAKE HOUSE


Sofie, jag och Morgan på Texas Roden Stake House ikväll.

Sofie hängde med mig hem efter skolan (som vanligt.. haha) tanken var att vi skulle träna men det sluta med att vi spela Sequence (ett kortspel) istället med Carol & Dennis, men det var väldigt trevligt och träna kan man göra en annan dag. Vid halv sex körde vi fem iväg till Cedar Falls och käka på resturang, det var tredje gången jag var på detta stället och man bli alltid lika imponerad av maten och MÄTT! Helt sjukt, tur att jag hade min stretchiga (haha, vet inte hur det stavas) jeans på mig... Just nu håller jag på att ladda över bilder som jag tog i Texas till en USB minne som Carol ska skicka till Stellas farmor i San Antonio (dom vi bodde hos) Sen ska jag hoppa in i duschen och därefter ska jag sova och vet ni vad?

IMORGON ÄR DET FREDAG OCH BASKETMATCH BORTA I DENVER, GOOOO J-HAWKS!!!!

Kommentarer
Postat av: dad

Stavas det inte steakhouse?

2011-01-07 @ 08:05:22
Postat av: Jonna

Ser mysigt ut! Ha en trevlig och kul helg! Kram från Jonna och Lorettan

2011-01-08 @ 00:25:01
Postat av: Mamma

Tre trallande jäntor :-) <3 <3 <3

2011-01-08 @ 09:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0