I'M A PROUD J-HAWKS, AND WILL ALWAYS BE!

Hemma från kvällens matcher i Denver. Överlag tyckte jag både killarna och tjejerna spela bra, titta dock inte så noggrant på tjejerna mer än att jag vet att ni förlora. Killarna började riktigt bra i första och andra perioden (man spelar 4 varav varje är 8 min) men dom sista två tappa vi och sista minuterna gjorde det andra laget typ 10 poäng.. menmen. Imorgon är det hemmagame och jag hoppas verkligen vi vinner!! Ska strax gå och lägga mig, imorgon kommer Sofie hit och vi ska baka kanelbullar om vi har alla ingredienser hemma. På kvällen är det somsagt basket igen. Tog några dåliga bilder med min svenska mobilkamera, dock vill inte min blåtand fungera så kan inte skicka dom till datorn. Imorgon åker nog stora kameran med när det är hemma :) Slänger upp min favoritlät innan jag kryper till sängs. puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet !



Du har blivit en riktig "sportnörd" precis som din morfar ;-) Kul kul verkar ni ha iaf på era matcher :) Såg du mailet från D, vad tyckte du? Vi kanske kan skypa ikväll sedan dröjer det ju minst en vecka el två <3 <3 <3

2011-01-08 @ 09:57:06
Postat av: dad

ha en bra lördag så hörs vi sen puss love u

2011-01-08 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0