CUPCAKES-BFF


Skitkass bild, men det är iallafall ett bästis-armband som vi köpte idag. Vi både har en cupcake och på min står det "Best" och på Sofies står det "friends" Gulligt och amerikanskt :) hihihi

FAAAAANDÅÅÅÅ! Dumma tv4play. Ville titta på kvällens Lets Dance avsnitt då jag är hemma hos sofie och deras internet är snabbare, men nej. "Videon är av rättighetsskäl bara tillgänglig i Sverige" Jaja, skitsamma. Nu ska jag och sofie titta på Gleeeeee då vi är så trötta efter dagens shoppning. Vad jag köpte får ni se imorgon :)) Nu ska jag gå och borsta tänderna då sofie tjatar på mig och jag svarar hela tiden "yes mommi" haha.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fint halsband. Vill minnas att du köpte ett sådant till dig och mig när du var ganska liten. :)

Ska bli kul att se vad du köpte igår.

På tal om TV4 Play så tror jag att det går att se SVT play. Du kan ju passa på att se Ponnyakuten som börjat igen, och på söndag är det direktsändning av världscupen, nu när du har snabbare internet. Puss och kram, och ha en bra helg!

2011-01-29 @ 08:28:05
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0