2O11-O1-O3

 
Jag och Caitlyn hemma hos Abbie på nyårsafton.


Årets första skoldag. Var ganska skönt att vara tillbaka, sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Imorgon ska jag kanske på UNI Basketgame med mina värdföräldrar. Är väl inte så jättepigg på att gå, tittar hellre på våra high school killar. På lördag ska jag på Rodeo med några kompisar. Jag går mest för att umgås med lite personer och vet att detta bara kommer bli en en-gångs-grej. Tänkte ta med mig lite morötter så kanske jag kan mata dom stackars hästarna lite :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snygging, du e så fin på dessa bilder från nyår, du ser ut som en riktig cowboy-girl ;-) Kör hårt i skolan och på fritiden nu för tiden går ju fort och den 16/1 har halva tiden gått ;-)

Puss puss mitt troll <3 <3 <3

2011-01-04 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0